Arhiva

Faceți căutări pe acest blog

Citesc

Cartea Limbajul trupului scrisă de Allan Pease o găsiți AICI.

Pe Allan Pease l-am descoperit cu ceva timp în urmă... cred că ”s-a născut vorbitor”... l-am ascultat vorbind, am citit despre cum s-a raportat la situații, cum a reușit să-și țină viața sub control când totul părea pierdut...
Îmi doream să citesc această carte... acum a sosit momentul potrivit.
În timp ce citeam am simțit o tristețe, o întrebare nu-mi dădea pace... dacă aveam această carte cu 3 ani în urmă oare viața mea era la fel? Acum când știu unele lucruri, am să înțeleg oamenii din jurul meu mai bine?
Cred că fiecare carte, fiecare lucru are timpul său... uneori mă prinde tristețea pentru că am fost destul de naivă în multe lucruri... regret anii pierduți fără sens, relațiile în care am investit ca mai apoi să-mi dau seama că oamenii au profitat de naivitatea mea... regret prieteniile în care am investit timp, sentimente, ca mai apoi să-mi dau seama că oamenii respectivi se foloseau de mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu