Arhiva

Faceți căutări pe acest blog

Iar...

Se pare că blogul Înalbvorbim, are iarăși probleme... a fost ”desfigurat” și am fost nevoită să-l închid. În funcție de problemele apărute am să decid dacă o să-l mai deschid... mi se strânge puțin inima când mă gândesc să-l închid definitiv pentru că poarta amprenta unor evenimente, trăiri, săpate în sufletul meu... mă leagă o amintire specială de care a sosit vremea să mă dezleg... poate a sosit momentul să mă îndrept înspre alte lucruri, să las în urmă amintiri,eșecuri,dezamăgiri... nu sunt superstițioasă, dar prea multe coincidențe mă pun pe gânduri...
Pentru cei care ați fost alături de mine, ați avut o încurajare, sfat sau vorbă bună, vă port în suflet cu mare drag... vă mulțumesc pentru că ați fost alături de mine în această aventură... iar bunului meu prieten care mi-a împrumutat numele blogului ”în alb vorbim” îi mulțumesc și sper că nu l-am dezamăgit...
Titlul blogului nu a fost ideea mea, ci a unui bun prieten căruia îi mulțumesc... este o poveste interesantă și cu acest nume...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu