Arhiva

Faceți căutări pe acest blog

Iubirea adevărată

Iubirea adevărată nu moare nicioadată în sufletul omului, ba îl însoţeşte şi dincolo, până în sânul nemărginirii... Dar iubirea nu poate prinde rădăcină în inima mânjită de ură.
Liviu Rebreanu

| ('~')| pentru buna mea prietenă (...) ... nu știu ce să-ți spun... am căutat un citat... ceva ce au spus alții înaintea mea... sfatul meu, din experiența mea; FUGI!... nu te uita înapoi... o persoană rea și egoistă nu poate iubi... sufletul plin de ură nu poate iubi... am trăit ceva asemănător... aproape identic... am rămas cu un gust amar... dezgustată și rănită... oamenii mândrii, egoiști, geloși nu se schimbă... știu că e greu să te ”rupi”... când iubești speri într-un miracol... dar ura nu se transformă în iubire niciodată... am simțit asta... am simțit răutatea, egoismul... am primit lovitură după lovitură... am sperat și am iertat... cunoști bine deznodământul... m-a ”desființat”... s-a răzbunat... și încă nu-i este de ajuns...
nu  aștept să mă crezi... nici eu nu am ascultat sfaturile altora... dar vreau să știi, că sunt alături de tine... am să fiu mereu aici când o să ai nevoie de mine... te îmbrățișez, cu mult drag... și aștept întoarcerea ta în lumea reală, în lumea adevărată, unde iubirea înseamnă; IUBIRE...

4 comentarii:

  1. Foarte frumos ,prietena ta s-ar bucura sa citeasca asta !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai spus bine aici.Egoismul nu poate darui iubire.Doar iubirea naste iubire!
      Scumpa mea Denisia, iti dau cu toata inima tie si prietenei tale un sfat: Nu lasati amaraciunea sa va distruga viata.Avem acest dar nepretuit de la Dumnezeu-VIATA-. Odata trecute clipele, orele, zilele, nu se mai intorc la noi.Nu putem trai in reluare..Nu-i pacat sa ne irosim darul vietii, in regrete, amaraciune si durerea sfasietoare a inimii, pentru cineva care nu ne merita?
      Credeti-ma ca am trecut pe aici, pe unde treceti si voi dragele mele si doar datorita unui sfat la timp, a unei sustineri loiale, am reusit sa depasesc momentul...atat de distrugator.
      Un secret: Nimeni, in afara de Dumnezeu, nu merita lacrimile voastre. Sus fruntea! "CINEVA acolo sus va iubeste mult" si timpul aduce vindecare, celui ce si-o doreste.
      Ganduri bune de la Vrancea si sa nu uitati ca primavara bate la usa cu bratele incarcate de flori...

      Ștergere
    2. Ramona... a citit... dar nu sunt sigura ca a luat tot de ”bun”... in sufletul ei inca mai spera desi o parte din ea ii spune ca totul e o mare minciuna... ca a fost tratata cu dispret, ironie si egoism... cu totii avem nevoie de ”portia de dezgust” pentru a putea sa ne cladim viata pe temelii sanatoase... daca nu am cunoaste ”raul” cum am sti ca care e diferenta dinte bine si rau?

      Ștergere
  2. Doamna Elena... sunt sigura ca ati trecut prin furtunile vietii... iar tineretea este poate cea mai zbuciumata perioada... aveti dreptate... nimeni nu merita lacrimile noastre... nici sa ne traim viata in dezamagiri, regrete... dar uneori trecem si prin astfel de momente...
    alegem prost, ramanem in relatii nesanatoase sperand ca totul sa fie bine si sfarsim vlaguiti si dezamagiti...

    Am aflat toate astea, am trecut prin toate astea iar acum incerc sa spun prietenilor sa nu faca aceleasi greseli... dar in acelas timp nu astept sa ma asculte... nici eu nu am luat seama la atentionari, desi in sufletul meu stiam ca lucrurile merg din rau in mai rau... o parte din mine, inca spera... daca as avea ocazia sa iau de la inceput, nu as mai proceda asa... as pleca fara sa ma uit inapoi inspre alti oameni, unde sa fiu fericita...
    Am avut nevoie de multe furtuni peste viata mea, multe dezamagiri pana am invatat ca oamenii nu se schimba decat in mai rau... astazi privind in urma, zambesc si ma intreb cum am putut fi asa naiva... nu am raspuns, dar viata mea este diferita... am o relatie sanatoasa, bazata pe iubire sincera, respect si nu pot sa cred ca m-am multumit la un moment dat cu ”mizerii”... dar cred ca trebuie sa ajungem singuri la astfel de concluzii... oricat ne spun ceilalti, speram ca in cazul nostru va fi altfel... ca noi o sa reusim unde altii au dat gres... numai ca oamenii egoisti nu se schimba... ranesc, tradeaza, jignesc... ii ierti sperand ca invata ceva din asta, dar se incarca cu mult mai multa ura si lovesc mai rau...

    Doamna Elena... sunteti modelul meu... in clipele de neliniste treceam pe la dv, chiar daca nu spuneam nimic... ma incarcam cu speranta... va respect foarte mult.

    RăspundețiȘtergere