Arhiva

Faceți căutări pe acest blog

*°~°* Mulțumesc *°~°*




Mulțumesc, Lavinia pentru premiu...  de ceva vreme m-am retras pe ”marginea mea de lume” unde am rătăcit printre amintiri... ... am renunțat la vise nerealiste... la vise cu gust de tristețe... la vise mult prea îndrăznețe... mi-am pus ordine în gânduri și viață... mi-am pus întrebări și am așteptat răbdătoare răspunsuri... am vorbit cu mine... m-am prins de stâlpii sufletului meu și am urcat treaptă cu treaptă până pe acoperișul lumii unde am plâns cu lacrimi de rouă în timp ce iubirea curată și pură a împletit cărări din flori de tei sub pașii mei... uneori m-am ascuns în buzunarul nopților cu stele și am stat la sfat cu Luna... am sfărâmat tristețile de ieri și le-am presărat peste câmpuri cu porumb necopt... am trecut peste spini cu picioarele goale, simțind la fiecare pas cum egoismul din ceilalți mușca cu sete din tălpile-mi însângerate... dar la capăt de drum am întâlnit dragostea care m-a luat pe brațe-i gingașe, purtându-mă pe cărări de lumină neîncepută...
Acum mă odihnesc la umbra macilor din câmpia iubirii eterne...

Nu mă așteptam la un premiu... nu mă pricep la scris... sunt expertă în ”visare”... îmi trăiesc naivitatea printre oameni reci, lipsiți de sens și sentimente, sperând să luminez și să schimb ”ceva”... când obosesc mă retrag la margini de lume cu brațele-mi pline de cioburi și... sper să revin printre lume cu mai mult curaj, cu mai multă lumină... viața mea e plină de iubire și tristețe... de întrebări fără răspuns... îți mulțumesc mult... rămân să citesc blogurile ”de suflet”... dar o să mai dureze ceva vreme până o să  scriu... încă ”lucrez” la proiectele noi... mă bucur de vară...iubire ... soare și prieteni...
 

2 comentarii:

  1. CUm adica nu stii sa scrii?
    Scrii frumos.
    Felicitari pentru premiu!

    RăspundețiȘtergere
  2. da scrii frumos :)
    si o sa te mai citesc :)

    RăspundețiȘtergere